Hry na stěnu

Hry na stěnu

V kategorii velkých didaktických her na stěnu najdete hry, které jsou určeny pro intenzivní využívání dětmi v mateřských a základních školách. Tyto hry jsou nejen krásné a pestrobarevné dekorace, ale slouží také jako skvělý nástroj pro rozvoj kognitivních a motorických schopností dětí.

Hry jsou navrženy tak, aby byly snadno srozumitelné pro děti, které rychle porozumí hernímu cíli. Hry jsou velké a umístěním na zeď jsou vždy připravené k použití bez nutnosti složité a zdlouhavé instalace. Díky tomu je pro děti snadné se k nim dostat a začít hrát.

Didaktické hry na zeď mají mnoho výhod oproti běžným deskovým hrám. Ušetří vám místo ve třídě nebo dětském pokoji, které můžete využít k jiným účelům. Hry na zeď jsou také snadno přístupné pro všechny děti, bez ohledu na to, kde se právě nacházejí v místnosti.

Naše kolekce didaktických her na zeď nabízí různé typy her, které pomáhají dětem rozvíjet jejich dovednosti a schopnosti. Hry jsou vyrobeny z kvalitních a bezpečných materiálů a jsou navrženy tak, aby byly odolné a snadno použitelné.

 

 

Filtrovat

Příznaky

Příznaky

Dostupnosti

Dostupnosti

Ceny

Ceny
Na stránce
zrušit všechny filtry

Hry na stěnu

Bez složitého vysvětlování dítě samo rychle porozumí tomu, co je herním cílem. Takto umístěné didaktické hry představují krásné pestrobarevné dekorace pro dětský pokoj, které vytváří prostředí přívětivé dětskému vnímání světa.

Umístěním na stěnu je hra vždy připravená k použití bez složité a zdlouhavé instalace. Zároveň odpadají následné starosti s uskladněním hry. Tato skutečnost je dělá výjimečnými a je jejich velikou výhodou oprosti ostatním hrám. Při instalaci her na stěnu ušetříme ostatní okolní prostor dětského pokoje, který je možné současně využít k jiným účelům.

Didaktické hry pro děti jako dekorace na zeď nabízí originální řešení, jak vytvořit v dětském pokoji příjemné, originální a podnětné prostředí.

 

 

Jaký je rozdíl mezi didaktickou hrou a montessori hrou?

Didaktická hra a Montessori hra se na první pohled mohou zdát podobné – obě mají vzdělávací charakter, ale jejich přístup, cíle i způsob vedení se dost liší. Tady je přehled hlavních rozdílů:

 

Didaktická hra

Cíl:

  • Slouží k dosažení konkrétního výchovně-vzdělávacího cíle.

  • Dítě se učí například barvy, tvary, čísla, písmena, řešení problémů apod.

Role učitele:

  • Učitel je aktivní – řídí hru, zadává úkoly, kontroluje správnost.

  • Dítě plní úkoly podle pokynů.

Struktura:

  • Je často pevně strukturovaná – má jasná pravidla, cíl a postup.

  • Hra trvá určitou dobu a má předem daný začátek i konec.


 

Montessori hra (nebo Montessori aktivita)

Cíl:

  • Podporuje samostatnost, soustředění, vnitřní motivaci a přirozený vývoj dítěte.

  • Dítě se učí skrze vlastní objevování a zkušenost.

Role učitele:

  • Učitel je spíš průvodcem – dítěti materiál ukáže, ale pak ho nechává, aby si hrálo samo.

  • Nepřerušuje ani nehodnotí, pokud to není nutné.

Struktura:

  • Aktivity jsou připravené tak, aby dítě mohlo samo objevovat a opravovat své chyby (tzv. kontrola chyby).

  • Dítě si samo vybírá, kdy, jak dlouho a s čím bude pracovat.

 

Shrnutí rozdílů v jedné větě:

Didaktická hra je řízená učitelem s cílem naučit něco konkrétního, zatímco Montessori hra je vedená dítětem a podporuje jeho přirozený vývoj skrze volnost a samostatnost.