Komunikační a týmové hry pro děti

hry-na-rozvoj-tymove-prace-a-kooperace-1.jpg

Hry zaměřené na komunikaci, spolupráci, sdílení emocí a týmovou domluvu mezi dětmi. Hry podporující spolupráci, aktivní naslouchání, vyjadřování a týmovou interakci. Ideální pro skupinové aktivity ve školce i doma.

V průběhu komunikační hry se děti v předškolním věku seznamují s nejrůznějšími komunikačními situacemi. Učí se základním komunikačním schopnostem a dovednostem, jelikož je nezbytné pohotově reagovat, ale také postupně získává jistotu ve vlastním mluvném projevu.

Předškolní věk je nejdůležitějším obdobím pro rozvoj komunikativních dovedností. Dítě ukončující předškolní vzdělávání by již mělo zvládnout ovládat řeč, hovořit ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřovat své myšlenky, otázky i odpovědi, rozumět slyšenému, slovně reagovat a vést smysluplný dialog, dokázat vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady, domlouvat se gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní.

Komunikační a týmové hry pro děti

hry-na-rozvoj-tymove-prace-a-kooperace-1.jpg

Hry zaměřené na komunikaci, spolupráci, sdílení emocí a týmovou domluvu mezi dětmi. Hry podporující spolupráci, aktivní naslouchání, vyjadřování a týmovou interakci. Ideální pro skupinové aktivity ve školce i doma.

V průběhu komunikační hry se děti v předškolním věku seznamují s nejrůznějšími komunikačními situacemi. Učí se základním komunikačním schopnostem a dovednostem, jelikož je nezbytné pohotově reagovat, ale také postupně získává jistotu ve vlastním mluvném projevu.

Předškolní věk je nejdůležitějším obdobím pro rozvoj komunikativních dovedností. Dítě ukončující předškolní vzdělávání by již mělo zvládnout ovládat řeč, hovořit ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřovat své myšlenky, otázky i odpovědi, rozumět slyšenému, slovně reagovat a vést smysluplný dialog, dokázat vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady, domlouvat se gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní.